martes, 1 de mayo de 2012

Bleau

15 a fonten, 13 plovent. Sort que la roca seca molt rapid i vam poder escalar bastant. Els núvols ens van portar bones temperatures i el tacte era el dessitjat. Molt content , uns dies amb bona companyia, la majoria s'estrenaven a fonten, i disfrutant dels millors blocs. Em vaig treure una espineta amb alguns clàssics i amb ganes de tornar ja que vaig deixar molta feina a punt.
Sort vam tindre de portar moooltes pelicules per a calmar les ànsies mentre no parava de rajar aigua del cel.
Aqui us deixo un resum amb el que es va grabar, no se m'ha quedat res desprès de veure tant cinema!! Jo segueixo amb els meus cutrevideos.



2 comentarios:

  1. DE CUTREVIDEO NADA BOU,ESTA GUAPO,AUNQUE LO QUE IMPORTA ES LO QUE SE VE.UN ABRAZO BIXARRACO.

    ResponderEliminar
  2. Saludos Antonio, es que hay un nivel que no veas por ahi la peña se lo curra mucho, no por ser cutrevideo es malo, sino un reultado menos profesional ;)

    ResponderEliminar