sábado, 14 de agosto de 2010

Viatge d'aventures

El dia 30 de juliol l'edu i jo vam empendre un viatge ple d'aventures, riures, fanatisme i "problemes". Va ser un viatge que va durar 11 dies i vam agafar gairebé tots els transports públics(tren, avio, taxi, autubus, etc) per anar d'un lloc a un altre, i durant ela viatge vam anar coneixent a gent de tot arreu, a més a més, vam conèixer 3 zones que són les següents:

MAGIC WOOD

Aquí hi vam passar dos dies i mig escalant, va ser la millor que vam tocar en la nostra vida i uns problemes de búlders impresionants, la gran majoria desplomats, amb força canto i regletes bones. Vam poder dormir al "camping" que jo no consideraria camping perquè és un pàrquing de coxes i estavem a 10 minuts dels blocs.

CRESCIANO

Va ser un destí improvisat sobre la marxa a causa del mal temps que hi havia a Magic i del que s'aproximava, només hi vam passar una petita tarda perquè és un sector ple de romos i plaques tombades on necessites mol de tacte i és perfecte per a l'hivern.

CHIRONICO

I finalment, chironico va ser el destí on vam passar-hi més dies 4 en total, la roca és de gran calitat i també té força canto i regletes amb búlders de placa i desplomats, vam plantar la tenda entre búlders i cada dia ens despertavem davant d'un 8a!! i t'axecaves ben motivat per anar a trepar. El poble és molt petit i tranquil, el millor lloc per viure, i sense tindre en compte el paisatge que hi ha allí dalt, un dia fins i tot va nevar i podies veure les muntanyes nevades.

I aquesta a estat la nostra experiència de suissa, ara l'any que bé s'hi haurà de tornar però amb furgo o cotxe jej

Apa bous a tornar a la rutina de l'entreno i el bon temps!! Albert