jueves, 27 de mayo de 2010

Siurana


Matinal a Siurana amb en Carles, que m'ha ensenyat blocs i mètodes. Escalada buscant l'ombra de l'enterrador, sector estrella del bulder a Siurana, ple de línies dures i espectaculars, amb el bloc que li dona nom al sector com a estrella principal. Hem probat blocs durs, la majoria no han sortit, però m' ha tocat el premi gros, el meu primer 7c ?? de bloc ( el de les fotos ) , diuen que ho és, fins i tot està marcat a peu de via però no m'ha semblat tan dur, no seré jo qui el decoti, sino que avui a la nit tocarà celebració !!!! . Hem acabat la jornada a la olita, sector bastant oblidat tot i que està al costat de la carretera i l'aproximació és nul·la. Tot i que el bulder està de 'moda' és una llàstima veure l'estat deplorable dels sectors, tot per culpa de l'abandonament ja que ningú hi va a escalar, ja sé que és una meca de l'esportiva, però no cal oblidar que fou pionera en això del bloc, avui he provat el primer 8a de l'estat espanyol tot i que no m'he mogut en el llançament. Per a que desprès diguin que no val la pena anar-hi amb el matalàs...

Quico


1 comentario:

  1. Per internet e vist que diuen que es 7b aquest bloc ( no le probat mai per asegurar-ho)

    ResponderEliminar